Datum:2009-06-30 Tid:01:08:31

Beställa bloggdesign?

Jag tar betalt för mina designer, enbart bara för att det tar av min tid och det tar faktiskt en lång tid om man gör en avancerad design.
Alla mina designer inkluderar självklart en header (bilden högst upp på själva bloggen).

För 50 kr gör jag en design på fri hand.
Du får  välja (önska) färg/tema.
Ha en liten text i headern eller vart du vill ha den.
Skicka bilder.
Resten bestämmer jag!
Designen blir väldigt enkel och tar inte lika mycket tid som en avancerad design.

För 200 kr gör jag en svårare design, med mycket mer kodning om.
Så det är bara att önska vad man vill ha.
När det blir för många önskemål sätter jag en gräns.
Det är väldigt mycket kodning när det gäller en avancerad bloggdesign.
Om man nu vill att jag ska göra en lite svårare bloggdesign så ska man skicka:
  • Bilder
  • Färg/tema önskemål
  • Inloggningsuppgifter
  • Alla slags önskemål
  • Färg på länkarna etc
  • Hur ska kommentarerna se ut? Vill du ha bubblor runt eller något?

Har du en budget på hur mycket du vill lägga ut på en design kan priset diskuteras.
Tänk på att priset blir mellan 50-200 kr.

Jag hjälper dig om du behöver hjälp med småsaker (header, bubblor runt kommenterar, meny ovanför headern osv. för 20-30 kr.

Vill du beställa en design eller om du undrar över något kan du skicka ett mejl till mig här.
Du kan även adda mig på msn om du vill att jag hjälper dig direkt.
Kommentera då detta inlägget så att jag vet att du har lagt till mig på msn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill gärna ha en design för 50kr.

Eller jag är lite intressera utav det! :D

hur betalar man?

2009-09-21 @ 15:15:32
URL: http://flickanirandigpjyamas.blogg.se/
Postat av: Louize

Vad bra skulle du kunna fixa som hon har?

www.amandamanderstedt.blogg.se

Kan du fixa så också till metroblogg? Funderar på att byta ditt nämligen.

2009-10-02 @ 17:19:03
URL: http://thegirlfromstockholm.blogg.se/
Postat av: Louize

okej, men de är ju svart om du tar betalt!

2009-10-02 @ 17:25:44
URL: http://thegirlfromstockholm.blogg.se/
Postat av: johanna

hejsan jag har lite frågor om betalningar. jag addar dig på msn.

2009-10-06 @ 23:02:33

Beställa bloggdesign?
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: